Assassin's Creed Valhalla İndir | Full | v1.12 Gold Dlc | Türkçe Yama | Repack - Cpy



Assassin's Creed Valhalla'da şanlı bir mücadeleye atılan Viking akıncısı Eivor olarak oynayın. Düşmanlar üzerine akınlar yaparken, yerleşimlerini genişletirken ve siyasi gücünü pekiştirirken İngiltere'nin erken Orta Çağ dönemini keşfet.

- Sakson kaleleri ve ordularına karşı efsanevi Viking akınlarınızı komuta edin, zenginlikleri ele geçirip halkınıza sunun.
Güçlü çift silahlar kullanarak Vikinglere özgü içgüdüsel savaş tarzını deneyimleyin.
- Assassin's Creed tarihindeki en fazla düşman çeşitliliği ile kendinize meydan okuyun.
- Yapacağınız seçimler ve vereceğiniz kararlarla karakterinizin ve klanınızın kaderini tayin edin.
- Norveç kıyılarından İngiltere krallıklarına uzanan bir Orta Çağ açık dünyasını keşfedin.
- Klan yerleşimlerini genişleterek deneyiminizi kişiselleştirin.


İşletim Sistemi: Windows 10 (64-Bit)
İşlemci: Intel Core i5-4460 3.2 GHz veya AMD Ryzen 3-1200 3.2 GHz
Ekran Kartı: Nvıdıa GeForce GTX-960 veya AMD Radeon R9-390
VRAm: 4 GB
Ram: 8 GB
Oyunun Boyutu: 30 Gb indirme + 58 Gb kurulum



Repack (Sıkıştırılmış)

Oyun Dosyası İndirme Linki: Bağlantı
Oyun Dosyası Alternatif İndirme Linki: Bağlantı

Türkçe Yama

Türkçe Yama İndirme Linki: Bağlantı
Türkçe Yama Alternatif İndirme Linki: Bağlantı

CPY (Hazır Kurulu)

Oyun Dosyası İndirme Linki: Bağlantı
Oyun Dosyası Alternatif İndirme Linki: Bağlantı

Sadece Crack Dosyası İndirme Linki: Bağlantı
Sadece Crack Dosyası Alternatif İndirme Linki: Bağlantı

Oyunun kurulumu için repackte windows defenderi kapatıp setup üzerinden (rar kutusunu işaretleyin) kurulum yapmanız yeterlidir, Türkçe yamanın kurulumu için Dosyaların hepsini oyunun kurulu olduğu yere atıp oyun korsansa crack olanı orijinal ise orijinal olanı çalıştırın işlem bitince yama kurulumuştur. Cpy kurulumda indirip crack yapmanız yeterlidir.

Yorum Gönder

43 Yorumlar

  1. Türkçe yamayı kurmama yardımcı olabilir misiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkçe yamanın kurulumu indirdiğin rar dosyasında mevcut

      Sil
    2. exe yi çalıştırmak yeterli mi ?

      Sil
  2. dostum merhaba oyunu kurdum ama ana ekraan gelince ses var görntü yok oyun cok yavaş donmuş gibi duruyor ama ses geliyor sebep nedir

    YanıtlaSil
  3. Merhaba. Oyunu kuruyorum hiçbir sorun yok fakat çok yavaş açılıyor ve öylece kalıyor, menü sayfasına dahi ulaşamıyorum. Yardımcı olabilir misiniz ?

    YanıtlaSil
  4. AGA ETKİNLEŞTİRME KODU NE ALAKA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende de öyle bir sorun var

      Sil
    2. crack silinmiştir , windows defender kapatıp kurulum tekrarlayabilirsiniz

      Sil
  5. merhabalar oyunu açınca dosya veya dizin bozuk okunamaz halde diyor yardım edebilir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kurulum işleminde sorun yaşanmıştır , windows defenderi kapatıp kurulumu tekrarlayabilirsiniz.

      Sil
  6. türkçe yama nasıl yapılıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakmıyo mesajlara cahilim abi ben

      Sil
    2. yamayı indirdiğiniz dosyanın içinde kurulumu mevcuttur .

      Sil
  7. hocam Wrath of the Druids adli dlc gelicek mi

    YanıtlaSil
  8. crack korsan için, orjinal ise steam vb için bu yazıyor tr yama dosyasını içerisinde ne anlamam lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dostum biz korsan indirdiğimiz için korsanı seçiceksin
      yani cracki

      Sil
  9. Türkçe yama yı kurunca japonca oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yamayı kurduktan sonra oyun içerisinden dil bölümünden ingilizceyi seçersen sorun hallolur , youtubedaki kurulum videomu referans alıp ayarları yapabilirsin veya belgeler acvalhalla klasörü içinde bulunan yapılandırma ayarlarını açıp Text=en-US Sound=en-US Subtitles=en-US şeklinde değiştirebilirsin.

      Sil
  10. MSVCR140.dll ve 120 sinin eksik olduğunu söylüyor fakat böyle bir dll yok nasıl halledebilirim . tşk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dll dosyasını indirip oyunun kurulu olduğu dizine kopyalamalısınn

      Sil
  11. içinde dlc mi var hangi dlc

    YanıtlaSil
  12. Hocam kurulum yapamadık , aktivasyon kodu istiyor. Çaydanlığa anlatır gibi anlatır mısınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunun kurulum videosu youtube kanalımızda mevcut

      Sil
  13. Kral, CPY çalışıyor mu?

    YanıtlaSil
  14. Oyunnun üst ve alt kesimleri siyah şerit.Hocam bunun bir çözümü var mı?

    YanıtlaSil
  15. Crack Dosyasında Virüs Var :D yapcağınız iş bu kadar

    YanıtlaSil
  16. Windows Update Box Diye geliyor başlangıç yerine :D yazık hata veriyor oyun bide açılmıyor 40 gb lik mscvp140.dll - mscvp120.dll hatası veriyor açılmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dll dosyasını indirip oyunun kurulu olduğu dizine kopyalaman yeterli

      Sil
  17. Oyunu indirecek arkadaşlara bilgilendirme 3 gün önce indirdim 15-20 saat kadar oynadım herhangi bir donma veya bozuk sahne yok kurulumu videodaki gibi yaptım Türkçe yamanın videosunu çekmemiş ama youtube da var. Oyunda performans test yeri var orda en düşük ayarlarda 40-45 fps alıyorum ama oyunda 60 fpsten aşağı inmiyor. Şuan "yüksek" ayarlarda 60fps sabitledim hiç sorun yaşamıyorum.Hata yaşayan varsa ben pek anlamam ama oyunu indirecek olanlar aklında oyunla ilgili sorusu varsa burda yazsınlar cevap veririm :)
    Sistemim: işlemci AMD Ryzen 5 2600 Six-Core Processor 3.40 Ghz
    ekran kartı Amd Radeon Rx 480
    Ram 16gb

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunda dlc var mı bakarmısn

      Sil
    2. Kanka oyunun dlclerine bakmadım ama oyunda dlc sanırım yok dlc paketlerine oyun içinden satın alman gerekiyor oda crack odluğu için mümkün değil

      Sil
  18. Oyunun kurulum videosunu neden kanalından kaldırdın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam ben kaldırmadım , sevgili youtube öyle karar aldı . Yayını düzenlemeyi unuttum kusura bakma . İnsta üzerinden mesaj atarsan kurulumu anlatayım .

      Sil
  19. Türkçe yama dosyaların hepsini oyunun kurulu olduğu yere atıp oyununuz korsan ise crackli olana orjinal ise orjinal olana cift tıklayıp 5 sn kurulumdan sonra oyuna girip türkçe yama oynayabilirsiniz .

    YanıtlaSil
  20. oyunu cpy olarak indirdim crack ve türkçe yamayı da hallettim ama oyuna tıkladığımda msvcr140.dll ve msvcr120.dll dosyalarının eksik olduğunu söylüyor internetten baktım bulamadım nasıl yapabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dll dosyalarını işletim sistemine uygun şekilde indirip oyunun kurulu olduğu dizine kopyalamalısın

      Sil
  21. knk FAR CRY 6 crack ne zaman gelir

    YanıtlaSil
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)