Pes 2021 Full Pc İndir | Türkçe | Lisans Yaması | Son Sürüm | Transferler | Güncel Kadrolar - Tüm Yamalar


eFootball PES 2021 Season Update ile PES'in 25. yılını kutluyor. 25 yıllık her yıl üstüne yenilik eklenen futbol oyunu pes şimdi 2021 versiyonu ile sizlerle.Fitgirl repack veya cpy sürümü indirip lisans ve transfer yamalarıyla birlikte indirip oynayabilirsiniz .


İşletim Sistemi: Windows 8.1 / 10 (64-Bit)
Ekran Kartı: NVIDIA GTX 670 / AMD Radeon HD 7870
İşlemci: Intel Core i5-3470 / AMD FX 4350
DirectX: 11
Bellek: 8 GB
Depolama: 40 GB



CPY İndirme - Kurulum (manual crack)

Oyun İndirme Linki: Bağlantı
Oyun Alternatif İndirme Linki: Bağlantı
 
Smoke Patch v21.3-Final

Part 1 İndirme Linki: Bağlantı
Part 2 İndirme Linki: Bağlantı
Part 3 İndirme Linki: Bağlantı
Part 4 İndirme Linki: Bağlantı

Kurulum videosu: Bağlantı

Smoke Patch v21.3.7

Dosya İndirme Linki: Bağlantı

Kurulum videosu: Bağlantı

Oyunun kurulum videosu youtube kanalımızda mevcuttur. Yamaların kurulumu için bıraktığım video linklerini izleyebilirsiniz. Önce Smoke Patch v21.3 Finali ardından Smoke Patch v21.3.7 kurmalısınız. Pes 2021 için son çıkan çok kapsamlı bir güncellemedir.

Yorum Gönder

3 Yorumlar

  1. hocam repack yaptım yuzde 3 de kaldı uç saat bekledim devam etmedi

    YanıtlaSil
  2. transfer yamasını yaptım olmadı

    YanıtlaSil
  3. yapanlar oldumu bir problem olmasını istemiyorum çalışıyormu ?

    YanıtlaSil
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)