Dark Souls 3 İndir | Full | Türkçe Yama | Dlc | v1.15 Deluxe Edition



Dark Souls 3 Deluxe Edition  Tüm 2 DLC İndir Türkçe Repack v1.15 Son Sürüm 


Aksiyon,RPG, Ve Açık dünyası ile güzel vakit geçireceğimiz HD Kaliteli grafikli ve güzel hikayesi olan bir oyun, bu oyun’da İblisi mahlukatlar ile çarpışacağız ve bu iğrenç yaratıkları dünyamızı mahfettikleri için çok kötü bir yere getirdikleri için ve adeta güneşin batışı gibi dünyamızın ışığını ve ruhunu söndürdüğü için bu yaratıklara hak ettikleri dersi verip onlar ile zorlu mücadelelere girişeceğiz Oyuna Türkçe yamayı’da ekleyip daha net daha güzel anlıyacağız ve Hikayesini gerçekci bir deneyilm ile yaşayacağız



İşletim Sistemi: Windows 7/8.1/10 64 bit
İşlemci: AMD A8 3870 3.6 Ghz or Intel Core i3 2100 3.1Ghz
RAM: 8 GB
Ekran Kartı: NVIDIA GeForce GTX 465 / ATI Radeon TM HD 6870
DirectX: 11
Boş Alan: 50 GB



Repack (Sıkıştırılmış)

Oyun Dosyası İndirme Linki : Bağlantı
Oyun Dosyası Alternatif İndirme Linki : Bağlantı

Türkçe Yama

Türkçe Yama İndirme Linki : Bağlantı
Türkçe Yama Alternatif İndirme Linki : Bağlantı

Türkçe Yama İndirme Linki (ilk linkte sorun olursa) : Bağlantı

Oyunun ve yamanın kurulumu youtube kanalımızda mevcuttur .

Yorum Gönder

17 Yorumlar

  1. Kral nasılsın admin :)

    YanıtlaSil
  2. adamsın admin

    YanıtlaSil
  3. Türkçe yama linkine ulaşamadım

    YanıtlaSil
  4. admin delirttirdin beni oc yama linklerin bozuk reklamlardan para kazan sen anca

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yama için drive da sorun yaşayanlar için alternatif ekledim , dosya.co üzerinden

      Sil
  5. admin türkçe yama linkleri açılmıyor. güncellediğinde bana ulaşırsan sevinirim. teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yama için drive da sorun yaşayanlar için alternatif ekledim , dosya.co üzerinden

      Sil
  6. admin alternatif link yok ve aylink açamıyorum. Napıcam ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yama için drive da sorun yaşayanlar için alternatif ekledim , dosya.co üzerinden

      Sil
  7. türkçe yama kaldırılmış admin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yama için drive da sorun yaşayanlar için alternatif ekledim , dosya.co üzerinden

      Sil
  8. yama linkleri patlamiş ikiside

    YanıtlaSil
  9. Admin Kurulumu eski Kanaldaydı sanırım , nasıl yapacağız anlayamadım ben bilen birisi var mı acaba?

    YanıtlaSil
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)