Resident Evil 8:Village İndir | Full Pc Repack | Türkçe Yama



Resident Evil serisinin sekizinci büyük devam oyunu olan Resident Evil Village'da daha önce hiç görmediğin bir hayatta kalma korkusu deneyimini yaşa.

Büyük beğeni toplayan Resident Evil 7 biohazard'daki korkunç olaylardan birkaç yıl sonra geçen yepyeni hikaye örgüsü, geçmişteki kabuslarından kurtularak yeni bir yerde huzurlu bir hayat sürdüren Ethan Winters ve eşi Mia ile başlıyor. Birlikte yeni bir hayata başlamak üzereyken bir kez daha üzerlerine bir trajedi çöker.

Birinci Şahıs Aksiyon Oyunu: Oyuncular Ethan Winters'ın rolüne bürünerek bütün yakın mesafeli savaşları ve korkunç kovalamacaları birinci şahıs perspektifinden deneyimler.
Tanıdık Yüzler ve Yeni Düşmanlar: Chris Redfield genellikle Resident Evil serisinin kahramanı olmuştur ancak Resident Evil Village'da daha sinsi amaçların peşinde. Gizemli köyde yaşayan yeni düşmanlar, Ethan'ı amansız bir şekilde avlayacak ve içine düştüğü bu kabusu anlamaya yönelik tüm çabalarına engel olacak.


64-bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir
İşletim Sistemi : Windows10 (64bit)
İşlemci : AMD Ryzen 3 1200 / Intel Core i5-7500
Bellek : 8 GB RAM
Ekran Kartı : 4 GB VRAM'li AMD Radeon RX 560 / 4 GB VRAM'li NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti
DirectX : Sürüm 12



DeRepack

Oyun Dosyası İndirme Linki : Bağlantı
Oyun Dosyası Alternatif İndirme Linki : Bağlantı

Türkçe Yama

Türkçe Yama İndirme Linki : Bağlantı

Yama Kurulum Videosu : Bağlantı

Empress (Setup + Crack - Repackte sorun yaşayanlar için)

Oyun Dosyası İndirme Linki : Bağlantı
Oyun Dosyası Alternatif İndirme Linki : Bağlantı

Oyunun kurulum videosu en kısa sürede youtube kanalımızda olacaktır . Tr yama için verdiğim linkten dosyayı indirip kurulum videosundan yamayı kurabilirsiniz. Oyunun kurulumu repacktir setup yeterlidir .

Siyah ekran veya açıldığında kapanma durumunda masaüstündeki kısayolda sağ tık - özellikler - salt okunur kutusunu işaretleyip uyumluluk seçiliyse kapatın . Oyunu yönetici olarak çalıştırın .

Repackte sorun yaşarsanız empress kurulum yapabilirsiniz .

Yorum Gönder

19 Yorumlar

  1. reis oyun daha açılmadan kendini kapatıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sistemin müsaitse kurulum öncesi defenderi kapatıp tekrar denemelisin .

      Sil
    2. abi defender full kapalıydı disable defender kullanıyorum

      Sil
    3. oyunu yönetici olarak açmayı dener misin ? yine sorun olursa farklı bir kurulum yöntemi daha eklerim .

      Sil
    4. siyah ekran için bir çözüm yöntemi ekledim , indirme linklerinin altında bir bakar mısın?

      Sil
    5. yok abi siyah ekran veriyor sadece

      Sil
    6. sorun yaşamayacağın empress link ekledim onu kurabilrsn

      Sil
    7. abi empress linkinden indirdim zaten sadece siyah ekran bazı kişilerde yaşıyo bu sorunu

      Sil
    8. empress üstüne siyah ekran çözüm yöntemi denedin mi?

      Sil
    9. uyumluluktan yönetici olarak başlat

      Sil
  2. selam, oyunu 2 defa başka sitelerden indirdim steam hatası veriyor... çözümünü yapamadım lütfen sorunsuz kurmama yardım edermisin ? çok teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirme linklerindeki empress indirme linkinden oyunun torrent dosyasını indir , torrent üzerinden oyunun kurulum dosyalarını indirmelisin . Kurulum işlemi de setup şeklinde setup yapacaksın ardından crack klasöründen crack işlemini yapıp oyuna geçiş yapabilirsin . Steam hatası alma sebebin crack dosyasının silinmesidir . Bunu da şu şekilde çözmelisin : Arama çubuğundan virüs ve tehdit korumasını açıp açılan pencereden koruma geçmişine gelip silinen crack dosyasını geri yükle yapmalısın . (ayrıca oyunun kurulum videosunu youtube da paylaşacağım.)

      Sil
  3. çok teşekkür ederim dönüş yapmanız bile çok güzel teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  4. oyunu açtığımda steam offline hatası veriyor bir kere online giriş yapınız diyor internette var yapamadım nasıl olucak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. crack silinmiş olabilir empressdeki crack işlemini uygulayabilirsin .

      Sil
  5. Merhaba oyunu youtube videonu izleyerek indirdim fakat oyunu açmaya çalıştığımda EMP.dll dosyasıyla alakılı sorun veriyor(dosyayı bulamadı yazıyor) ne yapmam lazım

    YanıtlaSil
  6. ya abi hem depack hem de empress denedim ikisindede steam offline hatsı alıyorum

    YanıtlaSil
  7. OYUN MALESEF ACILMIYOR, İ 7 6700 K İŞLEMCİM. 16 RAM, 1060 GTX 6 GBYT EKRAN KARTIM VAR AMA HALA AÇILMIYOR... DEFLARCA İNDİRİP KURDUM OLMADI

    YanıtlaSil
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)