Mount And Blade 2 Bannerlord İndir | 1.7.0 | Full | Türkçe | Son Sürüm



Mount & Blade II: Bannerlord, TaleWorlds tarafından Microsoft Windows platformu için geliştirilen aksiyon-rol yapma oyunu. Mount & Blade: Warband'in 200 yıl öncesinde geçen oyun önbölüm niteliğinde olup serinin önceki oyunları gibi strateji ve sandbox oynanışı temel almaktadır.

Savaş boruları çalar, kuzgunlar toplanır. İç savaş koca bir krallığı yıpratır. Sınırların ötesinde yeni krallıklar yükselir. Kılıcını kuşan, zırhını giy, adamlarını topla ve şan kazanmak için Kalradya savaş alanlarına atıl. Egemenliğini kur ve eskisinin küllerinden yeni bir dünya yarat.


İşletim Sistemi: Windows 7 / Windows 8 / Windows 10 (64 Bit)
Ekran Kartı: Intel UHD Graphics 630 / NVIDIA GeForce GTX 660 / AMD Radeon HD 7850 - 2 GB
İşlemci:  Intel Core i3-8100 / AMD Ryzen 3 1200
DirectX: DirectX 11
Bellek: 6 GB +
Depolama: 50 GB



1.7.0 Repack

Oyun Dosyası İndirme Linki: Bağlantı

Türkçe Dil Dosyası

Türkçe Dil Çözüm İndirme Linki: Bağlantı

Sadece Crack
 
Crack Dosyası İndirme Linki: Bağlantı

Bannerlord Hileler

Hile Dosyası İndirme Linki: Bağlantı

Oyunun kurulumu için setup yapmanız yeterlidir. Oyun açılırken hata alırsanız crack uygulayabilirsiniz. Oyun içinden türkçe dili seçebilirsiniz. Türkçe dil de sorun yaşamanız durumunda bıraktığım Türkçe dil çözüm dosyasını indirip içinde bulunan talimatlara göre kurulum yapmanız yeterlidir . Oyun içi hileye ihtiyaç duyarsanız hileleri de indirip uygulayabilirsiniz .

Crash Hatası İçin : Windows(C:)/Program Dosyaları(x86)/Common Files dosya dizinine gidiniz ve BattlEye’yi siliniz

Yorum Gönder

16 Yorumlar

  1. Yükledim crack yaptım exeyi masaüstüne attım açmaya çalıştım açılmadı. Torrentde hata verdi eleman bulunamadı diye bir de MB3 Auto Patcher diye bir uygulama çalışıyor aşağıda ne yapabilirim yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. knk exe yi geri at sonra exe ye kısayol oluştur ( eğer yapılmıyosa dosyayı masa üstüne at tüm oyunun dosyasını) exe bulunduğu konumu çalıştırmaya çalışıyodur büyük ihtimal

      Sil
  2. Oyunu indirdim ama tepki vermiyor.

    YanıtlaSil
  3. Hocam açılmıyor youtuba anlatma videosu gelsin

    YanıtlaSil
  4. yaw nasıl iş şifreli dosya var koymamıs şifresini ?

    YanıtlaSil
  5. türkçe yamanın şifresinide verseymişsin iyiymiş

    YanıtlaSil
  6. shader cache version is old hatası alıyorum sonradan aplication hatası geliyor yardım edebilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı hata banada geliyor ve heryere baksam bile bir çözüm bulamadım.acaba sen sorunu halledebildinmi

      Sil
  7. shader cache version is old hatası alıyorum aga bi bakın pls

    YanıtlaSil
  8. Hocam alakasız ama ben 1.5.6 sürümünü indirmiştim en son sürüme nasıl güncelleyebilirim bir daha mı indirmem gerekir

    YanıtlaSil
  9. oyun normal açılıyor fakat mod için launcher çalıştırmak isteyince tepki vermiyor ne hata ne başka bişey. bu yüzden modla oynayamıyorum yardımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  10. reis güncel sürümü ekliycenmi siteye

    YanıtlaSil
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)